Gå tilbake   Forum om plastisk kirurgi & kosmetiske behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > BRYSTKIRURGI > Brystløft

Brystløft Brystløft som behandling ved brystoverheng...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2010-01-21, 22:05   #1 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Lightbulb Brystløft eller kanskje innlegg også?

Hei!
Jeg er enemor og begynner å bli ganske lei av tilværelsen. Etter at jeg har fått 2 barn kan man si at jeg ikke akkuart er helt fornøyd med utseendet. Brystoperasjon og da brystløft er noe jeg lenge har tenkt på. Jeg tror det holder med å løfte brystene litt opp. Men jeg er litt nysgjerrig på hvordan det gjøres? Skal man ta det med brystimplantat, er det det enkeleste? Er det kanskje større risiko for at noe skal gå feil?

Svar med sitat
Gammel 2010-01-24, 19:43   #2 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Smile Brystløft eller brystforstørrelse

Hei du,

Jeg har selv fått barn og har både tatt brystløft og brystforstørrelse. Jeg gjorde ikke operasjonene samtidig, men derimot i to ulike omganger. Først gjorde jeg som du tenker – brystløft. Kirurgen jeg brukte det var mindre risikabelt ettersom man ikke setter inn noe i kroppen. Det er implantat som man legger inn når man tar en brystforstørrelse, og da er det som du sier litt mer risikabelt. Jeg vet ikke om du burde gjøre begge deler eller om det holder med brystløft. Det kommer an på hvor mye pupper du har i dag. Mine var veldig små og hengende. Jeg er i allefall veldig fornøyd med begge operasjonene. Mitt råd til deg er at du oppsøker en kirurg så finner du nok ut av det

Svar med sitat
Gammel 2010-01-26, 12:26   #3 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Thumbs down Svar til brystløft eller brystforstørrelse

Er det så at du skal reparere på puppene dine for å finne deg en mann?? Jeg synes ikke det er riktig innstilling, men om du tror at det hjelper på draget så versegod betal i store dommer. Er du sikker på at selvtilliten øker så er det jo bare å kjøre på. Kanskje du kan endre på selvtilliten på en annen måte! Kine

Svar med sitat
Gammel 2010-01-27, 15:03   #4 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard

Kine, det er interessant at du tar opp et sånt spørsmål. Jeg tror nemlig det er slik at man oftest gjør operasjoner for andre enn seg selv som du hevder man skal. Jeg tror nok at man egentlig alltid gjør det for hva andre skal synes om en. Det er jo for at gutter og andre jenter skal synes du ser bra, er det ikke??

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:57.