Gå tilbake   Forum om plastisk kirurgi & kosmetiske behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > BRYSTKIRURGI > Brystløft

Brystløft Brystløft som behandling ved brystoverheng...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2011-05-30, 01:10   #1 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Wink Mange unødvendige brystløft?

Har sett på bildearkivet over pasienter som har fått utført brystløft. Har jeg selv hatt i nærheten av -så fine bryster som enkelte viser på "før operasjon" bildene, så hadde jeg vært veldig heldig...
Har i mange år hatt lyst til å få "normal" anatomi på brystene mine...( de er så deformerte at jeg aldri har sett mine egne brystvorter uten å bruke speil ) men de får nok eldes med verdighet som det sies :-) både på grunn av økonomi og redselen for komplikasjoner.

Svar med sitat
Gammel 2011-06-03, 17:49   #2 (permalink)
ekg
Junior Member
No Avatar

Medlem siden: Jan 2011
Meldinger: 6
ekg is on a distinguished road
Standard

man må huske på at alle er forskjellige og har forskjellige syn på hva man synes er greit og ikke. Om du sliter fysisk og psykisk pga at brystene dine vender nedover så synes jeg dette er noe du må overveie selv,

Husk at man på før og etter bildene ikke ser hele kroppen. At for mange som er korte og slanke vil det være en tung bør og bære på noen ekstra cup str som man mest sannsynlig ikke finner skikkelig bher til fordi industrien bare lager større cuper til de som er større ellers også. når man fjerner ekstra hud og strammer opp vil det bli mye enklere og finne ting som passer og som gir skikkelig støtte, noe som hinder feilbelastning.

også er det forskjell på de som får det dekket av medisinske grunner og de som velger og betale inngrepet selv. Har man råd til det og ønsker det ser jeg ikke hvorfor det skal være noe galt i det. det er nok nøye overveid.
ekg er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:54.