Gå tilbake   Forum om plastisk kirurgi & kosmetiske behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > BRYSTKIRURGI > Brystløft

Brystløft Brystløft som behandling ved brystoverheng...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2010-02-28, 11:31   #1 (permalink)
Siv
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Question Hvordan skal jeg forholde meg etter en brystløftoperasjon?

Hei damer der ute

Jeg har tenkt å operere brystene mine med en såkalt brystløft på tirsdag neste uke…shit nå begynner jeg å kjenne til nervene. Jeg lurere på hvordan jeg skal forholde meg etter operasjonen? Må man bruke spesielle klær, hvor mye smerter får man, kan man trene osv?

Håper noe kan dele sine erfaringer med meg
Tusen takk for eventuelle svar!

Svar med sitat
Gammel 2010-02-28, 12:03   #2 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Arrow Etter et brystløft

Hei Siv!!

Etter operasjonen vil det ikke være noe krav til klær som du skal bruke, men du få en spesiell støtte-BH som du skal ha på hele døgnet, og den skal være urørt, den første uken. Ellers brukte jeg løse klær som var lette å ta av. Jeg opererte meg på våren, og da var det ikke så kaldt som det er nå, så da brukte jeg en del skjorter for da slapp jeg ta genseren over hodet. Man skal nemlig være forsiktig med å løfte armene over hodet de første to-tre ukene. Jeg merket faktisk også at det var litt vanskelig å vaske håret, men det går om man bare tar det helt med ro..Ellers så følte jeg litt spreng og hadde en slags mørbanket-følelse de første tre døgnene. Jeg måtte holde meg helt i ro den første uken, og var veldig var for at noen skulle komme borti brystene mine.

Svar med sitat
Gammel 2010-02-28, 13:21   #3 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Wink takknemlig for svar :)

Tusen takk for svar. Det var mye god informasjon der Jeg har selvfølgelig flere spørsmål. Jeg utnytter at du er så kjapp å svare, hehe Jeg har lest at man kan ha dren og slikt, når fjernes det? OG hvor lenge må jeg ha bandasjen? Er det slik at jeg må tilbake for å fjerne eventuelle sting? Tusen takk igjen for at du kom med så gode råd og ikke minst for at du svarer så kjapt

Svar med sitat
Gammel 2010-03-05, 10:26   #4 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Smile Ingenting å takke for

Hehe, det går bra det. Synes bare det er fint å få dele litt erfaringer med deg. Jeg husker selv hvor mange spørsmål jeg hadde når operasjonen nærmet seg Om det skal være slik at du har dren, noe jeg hadde, ble de fjernet etter tre dager. Jeg hadde bandasjen min i 9 dager, men det var fordi jeg ikke hadde mulighet før, jeg tror det vanlige er fra fem til syv dager. Den første uken er det normalt at det væsker litt fra såret, så du må ikke bli skremt om det skjer. De sydde meg (tror det er standard) med innvendige sting som ble borte av seg selv. Når du har fjernet bandasjen må du bruke en sårteip i en til to måneder fremover. Du vil sikkert oppleve at du får skorper av arrene, disse brukte jeg å smøre matolje på for å løsne.

Jeg ønsker deg masse lykke til Du kommer garantert til å bli fornøyd!

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:53.