Gå tilbake   Forum om plastisk kirurgi & kosmetiske behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > BRYSTKIRURGI > Brystforstørrelse

Brystforstørrelse Forstørrelse av bysten med implantat...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2012-01-06, 21:12   #1 (permalink)
Ms. Boobs
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Question Tiden etter inngrepet med små barn

Jeg har i dag vært til konsultasjon og er bestemt på å gjennomføre en brystforstørrelse.

I og med at jeg er alenemor til en jente på 3 år, så vil jeg gjerne høre om andres erfaringer om tiden etter operasjonen når man har små barn. Jeg vil kunne ha barnefri 5 netter etter operasjonen, men må altstå hente henne i barnedagen den sjette dagen etter inngrepet. Hun har heltidsplass i barnehagen, så de påfølgende dagene etter dette vil hun være i barnehage hele dagen, slik at jeg har mulighet til å ta det mest mulig med ro. På ettermiddagen etter barnehagen er hun også som regel ganske rolig, og løfting vil kunne unngås den første tiden.

Jeg er anbefalt innlegg under brystmusklene, og kirurgen mente dette ikke ville være noe problem. Han anbefalte derimot at jeg hadde en reserveplan i tilfelle de sterke smertene skulle vare lenger enn normalt.

Hva er deres erfaringer?

Svar med sitat
Gammel 2012-01-24, 21:26   #2 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Medlem siden: Jan 2012
Meldinger: 2
Frk. Terese is on a distinguished road
Standard Noen som har erfaring?

Jeg skulle gjerne også hatt svar på dette... Noen som vet?
Frk. Terese er offline  
Svar med sitat
Gammel 2012-01-26, 21:11   #3 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Frk. Terese Vis post
Jeg skulle gjerne også hatt svar på dette... Noen som vet?
Vi er jo forskjellige, og smerter er subjektivt. Min erfaring er at etter 5-6 dager går det bare framover, så jeg tror nok det skal gå bra å ha ansvar for en rolig 3-åring da.

Har lest at det er mer smerter forbundet med å legge protesen under muskelen. Jeg fikk lagt dem over muskelen, og var i jobb etter ti dager. Jobber i helsesektoren, så jeg var avhengig av å klare å gjøre jobben min som vanlig, uten å måtte ta så mye hensyn til ømme pupper.

Lykke til!

Svar med sitat
Gammel 2012-02-26, 16:51   #4 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard

Jeg fikk lagt proteser under muskelen. Har 3 barn (3, 4 og 6 år). Første tre dager det er god å ha hjelp hjemme men tenker at det er ikke nødvending.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Tiden etterpå med to små barn? Uregistrerte Brystforstørrelse 0 2011-10-03 20:46
Tiden etter operasjonen? Uregistrerte Brystreduksjon 1 2010-04-07 21:21
SP 1 Øreoperasjon på barn Uregistrerte Øreplastikk 2 2010-03-24 12:47

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:51.