|
|||||||
| Brystforstørrelse Forstørrelse av bysten med implantat... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Jeg har i dag vært til konsultasjon og er bestemt på å gjennomføre en brystforstørrelse.
I og med at jeg er alenemor til en jente på 3 år, så vil jeg gjerne høre om andres erfaringer om tiden etter operasjonen når man har små barn. Jeg vil kunne ha barnefri 5 netter etter operasjonen, men må altstå hente henne i barnedagen den sjette dagen etter inngrepet. Hun har heltidsplass i barnehagen, så de påfølgende dagene etter dette vil hun være i barnehage hele dagen, slik at jeg har mulighet til å ta det mest mulig med ro. På ettermiddagen etter barnehagen er hun også som regel ganske rolig, og løfting vil kunne unngås den første tiden. Jeg er anbefalt innlegg under brystmusklene, og kirurgen mente dette ikke ville være noe problem. Han anbefalte derimot at jeg hadde en reserveplan i tilfelle de sterke smertene skulle vare lenger enn normalt. Hva er deres erfaringer? |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Vi er jo forskjellige, og smerter er subjektivt. Min erfaring er at etter 5-6 dager går det bare framover, så jeg tror nok det skal gå bra å ha ansvar for en rolig 3-åring da.
Har lest at det er mer smerter forbundet med å legge protesen under muskelen. Jeg fikk lagt dem over muskelen, og var i jobb etter ti dager. Jobber i helsesektoren, så jeg var avhengig av å klare å gjøre jobben min som vanlig, uten å måtte ta så mye hensyn til ømme pupper. Lykke til!
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Tiden etterpå med to små barn? | Uregistrerte | Brystforstørrelse | 0 | 2011-10-03 20:46 |
| Tiden etter operasjonen? | Uregistrerte | Brystreduksjon | 1 | 2010-04-07 21:21 |
| SP 1 Øreoperasjon på barn | Uregistrerte | Øreplastikk | 2 | 2010-03-24 12:47 |
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:51.

Linjærmodus