|
|||||||
| Brystforstørrelse Forstørrelse av bysten med implantat... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Så er datoen endelig satt!! Hurra!
Etter å ha fullammet to barn satt jeg igjen med virkelig ingenting og nå skal jeg endelig få pupper! Jeg har vært til konsultasjon og med midt utgangspunk (ingenting) og en slank ramme så kom vi frem til anatomiske implantater under bryst muskelen på 320g. Hva tenker dere til størrelse? Jeg vil ikke angre senere, vil ikke se unaturlig ut men vil jo heller ikke tenke at jeg skulle ha hatt litt mer ![]() HIilsen spent og glad
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
|
Hei!
Jeg skjønner at du er spent og glad for at datoen er satt! Jeg fikk operert inn 300 ml for et halvt år siden, og jeg har ikke angret en dag! Tvert imot! Dette skulle jeg ha gjort for lenge, lenge siden. Er tross alt over 40 år nå! Jeg går ut ifra at du har valgt en erfaren kirurg, og de har jo sine kriterier å gå etter når det gjelder størrelse. Før min operasjon bestemte jeg meg for ca. 260 ml, men det ble altså 40 mer, noe jeg er kjempeglad for. Kirurgen prøvde både 280 og 325 ml, men fant altså ut at 300 var det riktige for meg. Og det har hun helt rett i! Håper du blir fornøyd! Når skal du opereres? Mvh Lykkelige Meg |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Guest
|
Det er mer riktig å snakke om hvilken projeksjon har proteser, ikke om hvor mye gram. Med 300 g extra høyt projeksjon du får veldig forskjellig resultat en med 300 g med lav projeksjon. Også det er veldig viktig hva du har og hva du vil ha
100g gram gir ca. 1 storrelse mer
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:51.

Linjærmodus