Gå tilbake   Forum om plastisk kirurgi & kosmetiske behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > BRYSTKIRURGI > Brystforstørrelse

Brystforstørrelse Forstørrelse av bysten med implantat...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2011-11-14, 11:59   #1 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Question Klarer ikke bestemme meg!

Jeg er en jente på 20 år som har tenkt tanken på brystforstørrelse lenge nå.. Jeg har til og med vert på konsultasjonstime, men klarer likevell ikke bestemme meg. Syns det er så masse som spiller inn, som både penger, familie, venner og ikke minst hva jeg selv vil synes etter en eventuell operasjon. Har små bryster (a-cup) med hoppbakkeform, og har virkelig lyst å fylle i de til en stor b- eller liten c-cup. Pengene har jeg spart opp, men jeg bekymrer meg mest for resultatet og tiden etter. Er så redd for at jeg ikke blir fornøyd med de etter operasjonen og for at de senere i livet skal føre til at jeg angrer eller må ha en ny operasjon. Siden jeg ikke har barn er også dette noe som bekymrer meg med tanke på hvor mye de vil endre seg under en graviditet og amming.

Er det noen som har vert igjennom en brystforsørrelse og som har lyst å dele sine tanker om hvordan de hadde det før og etter et slikt inngrep?

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Hvor lenge har man vondt og hva klarer man å gjøre etter operasjonen? Berit Brystforstørrelse 1 2010-02-28 12:59

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:48.