|
|||||||
| Brystforstørrelse Forstørrelse av bysten med implantat... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hei! Skal inn under kniven førstkommende mandag...
Men ikke før kl 19.30 på kvelden,og jeg lurer da på hva dere som har operert tenker om det? Er det lurt med tidlig ller sent på dagen? Hadde forestilt meg tidlig på dagen,men kanskje like greit at d er på kvelden,kanskje man klarer å sove over en del av smertene...!? Spenningen begynner å bygge seg opp nå assa!! ) |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
|
Hei!
![]() Kan tenke meg du er både spent og gleder deg! Synes 19.30 var et merkelig tidspunkt å bli operert på! Er det meningen at du skal dra hjem mot midnatt, da? Nå er det snart en måned siden jeg fikk nye pupper, og jeg er storfornøyd! Jeg tok en Pinex forte etter operasjonen, men ble så kvalm og elendig av den, at jeg tok ikke flere. Det holdt med Paracet i tre dager, så trengte jeg ikke mer smertestillende. Hvis du har hatt kraftig melkespreng noen gang, kan smertene som oftest sammenlignes med det. Ønsker deg lykke til! |
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Guest
|
Sitat:
Vanlig paracet fra apoteket bare? Såå spent på hvor mye smerte det blir hvor lkenge,for melkespreng har jeg jo hatt,og d er jo ikke så ille, iforhold til mine forventinger! ![]() Tusen takk for lykkeønskninger! |
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Guest
|
Hei igjen!
![]() Hvis kirurgen sier du kan være hjemreiseklar etter 2,5 timer, skal jeg ikke motsi det. Men jeg var på klinikken i totalt fire timer, og trengte de timene. Selve operasjonen varte i 1 time og 15 minutter. Har klinikken du skal på døgnåpent? Vet at f.eks. Aleris i Trondheim har det. klinikk Stokkan i Trondheim stengte kl. 16, og 15.55 var jeg på tur ut døra....! Paracet holdt som smertestillende de første tre dagene, ja. Ble frarådet å bruke Ibux pga økt blødningsfare. Har lest om de som ikke greide å spise selv før etter et par dager, men det var ingen problemer for meg. Litt vanskelig å få på seg sokkene de første dagene, og skjorter/jakker med knapper foran er et must. Har vært veldig forsiktig med å løfte armene - de første par ukene unngikk jeg det. Nå ble nok dette litt mer enn spørsmålet ditt ang. operasjonstidspunkt (!), men jeg blir litt ivrig med å fortelle hvor bra det har gått med meg! He-he. Kun noen dager igjen til din operasjon nå!
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Fjelltur kort tid etter operasjon - og operasjon med lokalbedøvelse | Frue | Brystforstørrelse | 0 | 2010-05-29 18:56 |
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:45.

Linjærmodus