|
|||||||
| Brystforstørrelse Forstørrelse av bysten med implantat... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Jeg vurderer å ta men klarer ikke finne noen plasser hvor det står om erfaringer og referanser fra div klinikker.Så skulle ønske at om du har tatt brystforstørrelse har gode eller mindre gode erfaringer med hvilke klinikker og kan skrive det her
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
|
Hei.
Nå vet ikke jeg hvor du bor, men jeg har nettopp vært igjennom en brystforstørrelse. Gjorde det på Tønsberg Privatklinikk, de samarbeider med Drammen Privatklinikk, om den er nærmere deg. Hun som opererte meg, opererer begge steder. Jeg føler meg veldig ivaretatt!! Så langt, kun en uke siden jeg gjorde det, ser alt supert ut. Alle jentene/damene på klinikken var så koslige. Jeg følte meg trygg fra første sekund jeg, i alle fall. På kvelden, etter operasjonen ringte også hun som hadde operert meg, spurte hvordan det gikk. Det satt jeg veldig pris på. Masse lykke til. (Håper det blir litt liv i forumet, for har noen spørsmål selv.) |
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Guest
|
Sitat:
Der jeg var, Tønsberg Privatklinikk, der er det 5 års angrefrist og 10 års garanti på protesten. Godt å være ferdig og er SÅ fornøyd. Angrer bare på en ting, at jeg ikke har gjort det før. Lykke til!! |
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Guest
|
Sitat:
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Guest
|
I Bergen kan jeg anbefale dr. Stefan Emmes ved "Plastikkirurgisk institutt".
Han setter protesene gjennom et lite snitt i nedkant av brystvorten. Arrene som oppstår her er som regel så lite synlige at du kan sole deg toppløs uten at det viser at du er operert. Operasjonen utføres som regel i lokalbedøvelse i tillegg til beroligende og smertestillende medisiner. Du kan også velge full narkose. Pris på konsultasjon kr. 300 Pris på operasjon kr 32ooo-37000 Kontroller og videre oppfølging er gratis. |
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:39.

hørt litt om fornebu også,å de stiller med garanti....jeg bor i arendal men trenger ikke være nærme fordet.Spennende for deg da,godt å være ferdig tenker jeg=)Skal sjekke litt mere rundt,takk igjen for at du delte!!!
Linjærmodus