Gammel 2011-05-19, 16:34   #1 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Question har du god erfaring?

Jeg vurderer å ta men klarer ikke finne noen plasser hvor det står om erfaringer og referanser fra div klinikker.Så skulle ønske at om du har tatt brystforstørrelse har gode eller mindre gode erfaringer med hvilke klinikker og kan skrive det her

Svar med sitat
Gammel 2011-05-19, 21:04   #2 (permalink)
Cam30
Guest
No Avatar

Standard

Hei.

Nå vet ikke jeg hvor du bor, men jeg har nettopp vært igjennom en brystforstørrelse.
Gjorde det på Tønsberg Privatklinikk, de samarbeider med Drammen Privatklinikk, om den er nærmere deg. Hun som opererte meg, opererer begge steder.

Jeg føler meg veldig ivaretatt!!
Så langt, kun en uke siden jeg gjorde det, ser alt supert ut.

Alle jentene/damene på klinikken var så koslige. Jeg følte meg trygg fra første sekund jeg, i alle fall.

På kvelden, etter operasjonen ringte også hun som hadde operert meg, spurte hvordan det gikk. Det satt jeg veldig pris på.

Masse lykke til.

(Håper det blir litt liv i forumet, for har noen spørsmål selv.)

Svar med sitat
Gammel 2011-05-25, 09:52   #3 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Smile =)

takk hørt litt om fornebu også,å de stiller med garanti....jeg bor i arendal men trenger ikke være nærme fordet.Spennende for deg da,godt å være ferdig tenker jeg=)Skal sjekke litt mere rundt,takk igjen for at du delte!!!

Svar med sitat
Gammel 2011-05-25, 14:13   #4 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrerte Vis post
Jeg vurderer å ta men klarer ikke finne noen plasser hvor det står om erfaringer og referanser fra div klinikker.Så skulle ønske at om du har tatt brystforstørrelse har gode eller mindre gode erfaringer med hvilke klinikker og kan skrive det her
Hei!

Jeg var hos Brønnøy plastikkirurgi, og er veldig fornøyd

Svar med sitat
Gammel 2011-05-30, 09:38   #5 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrerte Vis post
takk hørt litt om fornebu også,å de stiller med garanti....jeg bor i arendal men trenger ikke være nærme fordet.Spennende for deg da,godt å være ferdig tenker jeg=)Skal sjekke litt mere rundt,takk igjen for at du delte!!!
Jeg tror alle, i alle fall de fleste, har en slik garanti.
Der jeg var, Tønsberg Privatklinikk, der er det 5 års angrefrist og 10 års garanti på protesten.
Godt å være ferdig og er SÅ fornøyd. Angrer bare på en ting, at jeg ikke har gjort det før.

Lykke til!!

Svar med sitat
Gammel 2011-07-16, 20:47   #6 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard vad heter hon som...

Sitat:
Opprinnelig postet av Cam30 Vis post
Hei.

Nå vet ikke jeg hvor du bor, men jeg har nettopp vært igjennom en brystforstørrelse.
Gjorde det på Tønsberg Privatklinikk, de samarbeider med Drammen Privatklinikk, om den er nærmere deg. Hun som opererte meg, opererer begge steder.

Jeg føler meg veldig ivaretatt!!
Så langt, kun en uke siden jeg gjorde det, ser alt supert ut.

Alle jentene/damene på klinikken var så koslige. Jeg følte meg trygg fra første sekund jeg, i alle fall.

På kvelden, etter operasjonen ringte også hun som hadde operert meg, spurte hvordan det gikk. Det satt jeg veldig pris på.

Masse lykke til.

(Håper det blir litt liv i forumet, for har noen spørsmål selv.)
Vad var namnet på kirurgen som opererade dig?

Svar med sitat
Gammel 2011-08-02, 18:07   #7 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard Brystforstørrelse

I Bergen kan jeg anbefale dr. Stefan Emmes ved "Plastikkirurgisk institutt".
Han setter protesene gjennom et lite snitt i nedkant av brystvorten. Arrene som oppstår her er som regel så lite synlige at du kan sole deg toppløs uten at det viser at du er operert.
Operasjonen utføres som regel i lokalbedøvelse i tillegg til beroligende og smertestillende medisiner. Du kan også velge full narkose.
Pris på konsultasjon kr. 300
Pris på operasjon kr 32ooo-37000
Kontroller og videre oppfølging er gratis.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:39.