Gammel 2011-02-04, 10:02   #1 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Question Aleris Trondheim

Er det noen her som har gjennomgått brystforstørrelse av dr. Ivan Pavlovic på Aleris i Trondheim? Har undersøkt litt, og vet at han til vanlig jobber på St. Olavs Hospital, med bl.a. brystrekonstruksjoner.

Jeg er 44 år, og har siden ungdomsårene hatt dårlig sjøltillit når det gjelder de små brystene mine. Er aldri i basseng, deler sjelden garderobe med flere, viser meg ikke for mannen min, og han får heller ikke ta på meg "der". Kjøper store klær oventil for å skjule manglene. Bruker BH med innlegg, men synes det blir unaturlig. Har en ellers slank kropp, men de ørsmå brystene bestemmer alltid hva jeg kan bruke av klær. Dette orker jeg ikke lenger. Nå tør jeg legge meg under kniven!

Svar med sitat
Gammel 2011-06-26, 22:57   #2 (permalink)
Merula
Guest
No Avatar

Standard Ivan Pavlovic

Jeg har tatt brystreduksjon/løft til Dr, Pavlovic og kan ikke si annet enn at han er fantastisk dyktig. Han er visst spesielist innen brystrekonstruksjon og brystene mine ble kjempebra. Arrene syntes nesten ikke fra starten. Virkelig pent sydd og fin form på de så jeg anbefaler han ihvertfall Beste jeg noengang har gjort

Svar med sitat
Gammel 2011-07-01, 08:09   #3 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Smile

Så bra at du er fornøyd!! Det er jeg også, sjøl om det ikke ble dr. Pavlovic som oprererte meg. Det ble dr. Isern på klinikk Stokkan i stedet. Nå er det tre uker siden jeg ble operert, og også jeg er veldig fornøyd!

Hipp hurra for fornøyde damer!

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Brystforstørrelser i Trondheim?? Blondie Brystforstørrelse 3 2011-01-03 15:35

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:37.