|
|||||||
| Brystforstørrelse Forstørrelse av bysten med implantat... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hei!!
Ble operert for ca 7 uker siden og er superfornøyd med plassering og størrelse!! MEN nå har tapen begynt å irritere meg kraftig!! Den klør så sinnsykt mye. Jeg bruker micropore som jeg har kjøpt på apoteket og som i utgangspunktet skal være bra mot følsom hud, men det klør så sinnsykt at jeg begynner å lure på om det er noe rart med meg eller tapen?? Har forsøkt å smøre på en krem med mye fukt i på de områdene som irriterer mest, men det hjelper ikke så veldig...Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Eller som har slitt med det samme? Klør så ille at jeg er redd for at arrene skal bli stygge.... Har noen av dere noen tips til meg???? Det haster!! |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
|
Kanskje du ikke får bort alt klistreret/limet når du bytter??
Jeg pleier å skifte tapen i dusjen, da forsvinner den lettere. Det pleier å sitte igjen noe rester fra tapen og jeg er så redd for at det skal gå utover arrene. Renser veldig godt med klorhexidin på bomullspad, lufter og tar på ny tape...har ikke noe problemer med kløing, da...hvis ikke må noe kanskje bytte tape-type? |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Guest
|
Takk skal du ha for svar!! det har blitt litt bedre. Kjøpte en annen tape(scanpore) og det hjalp faktisk litt. Renser, lufter og smører. Føler nesten at det er det eneste jeg gjør
Må passe godt på mine nye eiendeler Glad den verste kløinga er over ihvertfall !!!
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hjelp! Tips til tynt hår...:( | Uregistrerte | Hårerstatning, parykker og hårprodukter | 6 | 2010-12-28 12:16 |
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:36.

Må passe godt på mine nye eiendeler
Linjærmodus