Gå tilbake   Forum om plastisk kirurgi & kosmetiske behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > BRYSTKIRURGI > Brystforstørrelse

Brystforstørrelse Forstørrelse av bysten med implantat...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2011-01-28, 13:26   #1 (permalink)
Renate
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Exclamation Micropore tapen klør!!! Trenger tips!

Hei!!
Ble operert for ca 7 uker siden og er superfornøyd med plassering og størrelse!!
MEN nå har tapen begynt å irritere meg kraftig!! Den klør så sinnsykt mye. Jeg bruker micropore som jeg har kjøpt på apoteket og som i utgangspunktet skal være bra mot følsom hud, men det klør så sinnsykt at jeg begynner å lure på om det er noe rart med meg eller tapen??
Har forsøkt å smøre på en krem med mye fukt i på de områdene som irriterer mest, men det hjelper ikke så veldig...Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Eller som har slitt med det samme? Klør så ille at jeg er redd for at arrene skal bli stygge....

Har noen av dere noen tips til meg???? Det haster!!

Svar med sitat
Gammel 2011-01-28, 23:23   #2 (permalink)
Pimpernell
Guest
No Avatar

Smile Rens godt!

Kanskje du ikke får bort alt klistreret/limet når du bytter??
Jeg pleier å skifte tapen i dusjen, da forsvinner den lettere. Det pleier å sitte igjen noe rester fra tapen og jeg er så redd for at det skal gå utover arrene. Renser veldig godt med klorhexidin på bomullspad, lufter og tar på ny tape...har ikke noe problemer med kløing, da...hvis ikke må noe kanskje bytte tape-type?

Svar med sitat
Gammel 2011-02-02, 17:41   #3 (permalink)
Renate
Guest
No Avatar

Smile

Takk skal du ha for svar!! det har blitt litt bedre. Kjøpte en annen tape(scanpore) og det hjalp faktisk litt. Renser, lufter og smører. Føler nesten at det er det eneste jeg gjør Må passe godt på mine nye eiendeler Glad den verste kløinga er over ihvertfall !!!

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Hjelp! Tips til tynt hår...:( Uregistrerte Hårerstatning, parykker og hårprodukter 6 2010-12-28 12:16

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:36.