|
|||||||
| Brystforstørrelse Forstørrelse av bysten med implantat... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Vil bare meddele at jeg er svært fornøyd med min brystforrstørring. Det er nå 4 mnd siden jeg fikk utført operasjonen. Det tok litt tid å venne seg til at brystene, men med tiden har de blitt finere og finere. Arret synes ikke. Jeg følte i starten at de virket littt for store, men kunne ikke tenkt meg et gram mindre i dag!! . Kirurgen har gjort en flott jobb for meg!!! ( klinikk stokkan anbefales på det sterkeste!!)
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
|
Tusen takk for verdifull info!! Blir så glad når jeg leser at noen er fornøyd med operasjonen sin og de kan anbefale klinikker!!
Kan jeg spørre om hvor mye du forstørret og hvor mye du måtte betale for operasjonen? Måtte du vente lenge på time(r)? |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Guest
|
Jeg la inn 290/300cc mener jeg. Jeg var redd det ble mye, fikk se en protese på konsultasjon som var 300 og sa hjeelp dette blir for stort ja...ba legen gjøre det han mente ble perfekt:-)) kunne trolig fått plass til mer, men det va ikke veldig omågjør da. Kunne nok fått time mye før men bestilte den flere mnd frem i tid jeg da....planlegging....tror de har ok vente tid der.
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Amming + brystløft og brystforstørrelse | Uregistrerte | Brystforstørrelse | 2 | 2010-02-28 11:21 |
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:33.

Linjærmodus