|
|||||||
| Brystforstørrelse Forstørrelse av bysten med implantat... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Medlem siden: Dec 2010
Meldinger: 2
![]() |
Hei alle sammen
Jeg starter i ny jobb etter jul og har akkurat fått datoen for min brystforstørrelse; i sutten av januar!! Er veldig glad for det, men jeg har et veldig stort problem!!!!! Jeg sa ingenting om operasjonen på jobbintervjuet Nå er jeg nødt til å spørre om 2 uker fri rett etter jobbstart. Det verste er at jobben er svært fysisk anstrengende. Mye tunge løft osv. Hvordan skal jeg gå fram? Tror dere arbeidsgiver aksepterer at jeg er borte i starten? Jeg føler liksom ikke at jeg kan utsette operasjonen heller. Håper noen har anledning til å hjelpe meg med noen tips!!! Det haster!!! ![]()
Sist endret av Betty boop; 2010-12-13 kl 20:45 |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Jeg hadde ringt nå før jul og lagt det fram på en fin måte. Si at du har ventet lenge på operasjonen og endelig fått dato i januar. Du kan si at du er villig til å flytte på datoen for brystforstørrelsen. I beste fall gir nok den nye bedriften deg mulighet til å få utført operasjonen. Du må si at du veldig gjerne vil komme raskt tilbake til jobb og spørre om det er noen andre arbeidsoppgaver som kan tilrettelegges for deg rett etterpå...Det er bedre å være ærlig fra start i en arbeidssituasjon. Du vil tjene på det på sikt!!! :-)
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
Medlem siden: Dec 2010
Meldinger: 2
![]() |
Takk for at du har svart meg
Er så sinnsykt nervøs for å ringe. Lurer på hva de tenker om meg da...Hva his jeg plutselig blis syk, da....???.Vet at det ikke er så lurt å starte et arbeidsforhold på den måten, men er så redd for at de skal si nei. Har liksom gått og tenkt på denne operasjonen lenge, når jeg endelig får en dato så risikerer jeg og måtte flytte den.....Æsj. Tung avgjørelse dette her altså
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Avgjørelsens time er tatt. Jeg har flyttet timen...........
Klarte ikke å ta motet til meg å ringe før jul så nå får jeg smake min egen medisin. Jeg ville fått problemer med enkle arbeidsoppgaver etter brystforstørrelsen, og det ville ikke tatt seg bra ut. Jeg får bestille ny time når jeg blir litt varmere itrøya. Sånn er livet noen ganger ![]() Takk for tips, Ingun. Det bh ideen var veldig lur. Takk og takk Da skal jeg huske på det når operasjonsdagen kommer
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:32.

Er veldig glad for det, men jeg har et veldig stort problem!!!!!
Jeg sa ingenting om operasjonen på jobbintervjuet Nå er jeg nødt til å spørre om 2 uker fri rett etter jobbstart. Det verste er at jobben er svært fysisk anstrengende. Mye tunge løft osv. Hvordan skal jeg gå fram? Tror dere arbeidsgiver aksepterer at jeg er borte i starten?

Da skal jeg huske på det når operasjonsdagen kommer
Linjærmodus