Gå tilbake   Forum om plastisk kirurgi & kosmetiske behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > BRYSTKIRURGI > Brystforstørrelse

Brystforstørrelse Forstørrelse av bysten med implantat...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2010-12-13, 20:42   #1 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Medlem siden: Dec 2010
Meldinger: 2
Betty boop is on a distinguished road
Exclamation Jeg er ny her!! Hva sier jeg til arbeidsgiver????

Hei alle sammen
Jeg starter i ny jobb etter jul og har akkurat fått datoen for min brystforstørrelse; i sutten av januar!! Er veldig glad for det, men jeg har et veldig stort problem!!!!! Jeg sa ingenting om operasjonen på jobbintervjuet Nå er jeg nødt til å spørre om 2 uker fri rett etter jobbstart. Det verste er at jobben er svært fysisk anstrengende. Mye tunge løft osv. Hvordan skal jeg gå fram? Tror dere arbeidsgiver aksepterer at jeg er borte i starten?

Jeg føler liksom ikke at jeg kan utsette operasjonen heller. Håper noen har anledning til å hjelpe meg med noen tips!!! Det haster!!!

Sist endret av Betty boop; 2010-12-13 kl 20:45
Betty boop er offline  
Svar med sitat
Gammel 2010-12-15, 18:18   #2 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Smile

Jeg hadde ringt nå før jul og lagt det fram på en fin måte. Si at du har ventet lenge på operasjonen og endelig fått dato i januar. Du kan si at du er villig til å flytte på datoen for brystforstørrelsen. I beste fall gir nok den nye bedriften deg mulighet til å få utført operasjonen. Du må si at du veldig gjerne vil komme raskt tilbake til jobb og spørre om det er noen andre arbeidsoppgaver som kan tilrettelegges for deg rett etterpå...Det er bedre å være ærlig fra start i en arbeidssituasjon. Du vil tjene på det på sikt!!! :-)

Svar med sitat
Gammel 2010-12-15, 21:20   #3 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Meldinger: 2
Betty boop is on a distinguished road
Standard

Takk for at du har svart megEr så sinnsykt nervøs for å ringe. Lurer på hva de tenker om meg da...Hva his jeg plutselig blis syk, da....???.Vet at det ikke er så lurt å starte et arbeidsforhold på den måten, men er så redd for at de skal si nei. Har liksom gått og tenkt på denne operasjonen lenge, når jeg endelig får en dato så risikerer jeg og måtte flytte den.....Æsj. Tung avgjørelse dette her altså
Betty boop er offline  
Svar med sitat
Gammel 2010-12-27, 17:20   #4 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Meldinger: 4
Ingun is on a distinguished road
Standard

Tror jeg ville utsatt operasjonen i noen uker. Lurt å gi et supert førsteinntrykk.

Lurt også å bruke BH med innlegg før operasjonen. Slik ser ingen forskjell etterpå.
Ingun er offline  
Svar med sitat
Gammel 2011-01-11, 06:50   #5 (permalink)
Bettyboop
Guest
No Avatar

Standard Avgjørelsen sålangt

Avgjørelsens time er tatt. Jeg har flyttet timen........... Klarte ikke å ta motet til meg å ringe før jul så nå får jeg smake min egen medisin. Jeg ville fått problemer med enkle arbeidsoppgaver etter brystforstørrelsen, og det ville ikke tatt seg bra ut. Jeg får bestille ny time når jeg blir litt varmere itrøya. Sånn er livet noen ganger

Takk for tips, Ingun. Det bh ideen var veldig lur. Takk og takk Da skal jeg huske på det når operasjonsdagen kommer

Svar med sitat
Gammel 2011-01-11, 06:52   #6 (permalink)
Bettyboop
Guest
No Avatar

Wink korreksjon

bruke bh een fra første stund mener jeg hehe

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:32.