|
|||||||
| Brystforstørrelse Forstørrelse av bysten med implantat... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hei,
Jeg la inn 360g for 2 uker siden, gått fra a til liten c. Operasjonen og dagene etter gikk greit. Men nå har jeg fått vondt i høyre side. Har hatt det til og fra i ca en uke. Noen som har opplevd det samme og hvor lang tid tar det før man ikke har smerter? Kunne dere kjøre bil etter en uke? - jeg sliter med svingradiusen og det setter seg da spesielt i høyre side. |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
|
det er ikke uvanlig. hadde også mere vondt på den ene siden. det kom fra ca der arret var. skikkelig stikkende ekkel følelse. kan det være noe sånt? det gikk gradvis over. jeg begynte ihvertfall på jobb etter 2 uker og kan ikke huske at det var noen spesielle smerter da.
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Guest
|
Det kunne høres ut som noe sånt ja. Kjennes ut som det sitter nede ved arret, men innvendig på en måte. Og det kommer og går ettersom hvilken bevegelse jeg gjør. Av og til klarer jeg ikke å stå oppreist med rak rygg liksom. Spesielt vondt å kjøre bil. Men får bare smøre meg med tålmodighet da...er på 15 dagen nå...
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Guest
|
Hei!!
Jeg ble operert for 3,5uke siden. Gikk også fra a cup til c cup Hadde mest vondt første uka,men ikke så ille som deg høres det ut som...Jeg klarte å kjøre bil etter 7 dager, det var ikke noe ålreit de første dagene bak rattet, men dette har nå bedret seg. Håper smertene dine roer seg snart
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Guest
|
Sitat:
Jeg ble operert for 3,5 uker siden og! min høgre side er helt fin, men det går senere med min høgre. Har ikke fått att følelsen under eller på siden mot armhulen på den. Har fått følelsen i "knuppen" på brystvorten, men ikke i det mørke feltet rundt!!!! "Knuppen" er ganske følsom. De kjennes like harde ut når jeg trykker på dem, men føler at hvis det blir litt stress eller mye bevegelse så blir de strammere innvendig. Noen som har opplevd noe lignende? |
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Fjelltur kort tid etter operasjon - og operasjon med lokalbedøvelse | Frue | Brystforstørrelse | 0 | 2010-05-29 18:56 |
| Noen som kan dele litt erfaring om arr etter operasjon. :) | Uregistrerte | Brystforstørrelse | 3 | 2010-05-03 05:15 |
| Vondt etter en uke | Uregistrerte | Brystreduksjon | 1 | 2010-04-28 19:42 |
| Hvor lenge har man vondt og hva klarer man å gjøre etter operasjonen? | Berit | Brystforstørrelse | 1 | 2010-02-28 12:59 |
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:31.

Hadde mest vondt første uka,men ikke så ille som deg høres det ut som...Jeg klarte å kjøre bil etter 7 dager, det var ikke noe ålreit de første dagene bak rattet, men dette har nå bedret seg. Håper smertene dine roer seg snart 
Linjærmodus