|
|||||||
| Brystforstørrelse Forstørrelse av bysten med implantat... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#3 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Ammet med pumpe? vil det si at du kun har pumpet deg og gitt flaske, eller begge?? Ikke fått kapsel heller? Jeg var veldig bestemt på ikke å få fler barn og la inn silikon, nå begynner derimot ønske om nr 3 å melde seg. Har brystene dine forandra seg mye i sv.skapene eller??
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Jeg ga flaske og ammet. Må si at brystvortene ble ekstra følsomme når jeg ammet, men det er jo overlevelig. Sikkert veldig individuelt! Hvis nervene rundt areola ikke blir kuttet eller skadet under operasjonen tror jeg det er lettere å amme. Jeg er ikke helt proff på dette området, men sjekk med legen din evt :-) Brystene er blitt litt noe slappere, men uansett mye bedre enn utganspunket!!
Lykke til med din avgjørelse
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Jeg har tatt silikon og er superfornøyd! | Uregistrerte | Brystforstørrelse | 3 | 2011-06-13 19:11 |
| Hårtransplantasjon – noen med erfaring? | Uregistrerte | Hårtransplantasjon | 3 | 2011-01-03 21:14 |
| Noen som kan dele litt erfaring om arr etter operasjon. :) | Uregistrerte | Brystforstørrelse | 3 | 2010-05-03 05:15 |
| Leppeforstørrelse, Silikon i NOrge? | Sia | Leppeforstørrelse/leppekirurgi | 0 | 2010-02-08 15:23 |
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:32.

Linjærmodus