Gå tilbake   Forum om plastisk kirurgi & kosmetiske behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > BRYSTKIRURGI > Brystforstørrelse

Brystforstørrelse Forstørrelse av bysten med implantat...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2011-06-12, 17:46   #11 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Smile Jeg gjorde det!! :)

Hei!

Jeg skrev siste innlegg her i denne tråden 18. februar, og det har skjedd forandringer etter den datoen, må jeg si!
Først må jeg fortelle at jeg ikke valgte Aleris i Trondheim likevel. Etter en "misforståelse" ang. operasjonsdato kunne de ikke imøtekomme mitt ønske om å opereres 15. april likevel. Dermed tok jeg kontakt med klinikk Stokkan i Trondheim, og fikk konsultasjon hos dr. Anne Elisabeth Isern. Sist fredag ble jeg operert, og har det bare bra!!

Jeg gledet meg sånn, og var livredd for å bli forkjøla eller bli syk på annen måte på forhånd. På konsultasjonen mente legen at jeg burde legge inn mellom 260-280 ml, noe jeg syntes hørtes stort ut, i forhold til konsultasjonen på Aleris. Jeg sa jeg ville ha bryster som passer til meg, og som ser fine ut under klærne. Dr. Isern sa at de aldri la inn "altfor stort".

Gruet meg selvfølgelig litt, men det hele gikk så fort! Sovnet raskt etter at jeg la meg på operasjonsbordet, og husker så godt de etterlengtede ordene "Nå er du ferdig med operasjonen!" Alt gikk greit, men jeg var forferdelig trøtt etterpå. Kjente på brystene, og tenkte at såpass store måtte de være! Jeg ble overrasket da legen fortalte at hun hadde lagt inn 300 ml!! Hun hadde prøvd med 280, men syntes det ble for lite.

Fikk litt mer smerter etterhvert, sjøl om legen hadde satt tett med lokalbedøvelse rundt begge brystene. Fikk da en Pinex forte. Fire timer etter oeprasjonsstart var jeg på tur hjem sammen med mannen min! Litt ør i toppen, men veldig letta og glad!

Mot kvelden ble jeg kvalm og elendig. La straks skylda på Pinex forte'n, så jeg har ikke tatt mer av dem. Kun Paracet, og det har holdt. Ingen smerter når jeg ligger/sitter i ro, kun når jeg endrer stilling. Absolutt ikke mer enn forventet!

Nå er jeg snart ferdig med dag to, og brystene er litt harde og ømme. Så å si ingen følelse i brystvortene og området rundt dem. Jeg er støl nedover ribbena og bakover mot ryggen, men er sikker på at det er helt normalt. Hadde tenkt meg på jobb etter fire dager, men tror jeg må vente litt lenger.

Jeg har det så bra, og er så glad for at jeg har gjort dette! Jeg brukte over 20 år på å modne tanken - for to år siden torde jeg ikke. Men nå var tiden inne - hipp hurra!!

Svar med sitat
Gammel 2011-08-03, 18:20   #12 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Smile Brystforstørrelse

Kan opplyse om at dr.Stefan Emmes på Plastikkirurgisk institutt i Bergen setter inn protesene gjennom et lite snitt i nedkant av brystvortene. Arrene blir nesten ikke synlige.
Dersom du synes det er skummelt å få innlagt proteser, er det mulig på denne klinikken å få utført brystforstørrelse med eget fett. Se "plastkir.no".

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Skal, skal ikke? Uregistrerte Brystforstørrelse 2 2011-05-03 19:20
Hvordan skal jeg forholde meg etter en brystløftoperasjon? Siv Brystløft 3 2010-03-05 10:26
Skal jeg? Anne Fettsuging 0 2010-02-17 08:43

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:31.