Gå tilbake   Forum om kosmetiske inngrep & behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > BRYSTKIRURGI > Brystforstørrelse

Brystforstørrelse Forstørrelse av bysten med implantat...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2010-05-08, 02:36   #1 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Standard Skal, skal ikke?

Jeg har nå lurt på dette i sikkert 10 år. Det som har stoppet meg er vel igrunn det økonomiske aspektet siden jeg ikke har jobb og derfor ikke får lån. (Har ikke hatt mulighet til å spare heller, men har arvet noen penger.) Jeg er nå 33 år, men har ingen barn enda, burde man vente til man evt. har fått barn? Jeg er i et forhold nå som jeg regner med at vil vare. Jeg er usikker på hva kjæresten vil mene, og det bryr jeg meg egentlig ikke om heller, for hvis han elsker meg så vil han støtte meg uansett. Burde jeg GO FOR IT eller hva? Jeg har egentlig vært sikker på at det er dette jeg vil og har gått fra å være misfornøyd og usikker på kroppen min til å egentlig irritere meg over at jeg ser uproposjonert ut. Jeg er 180 høy, kraftig bygd og bruker størrelse 85a eller b, men de er som regel for store i cupen til meg. Jeg har hatt veldig problemer med å vise meg for menn, og jeg fikk ikke kjæreste før jeg var 27 år, men har hatt flere etterpå, og ingenhar noensinne klaget annet enn jeg selv, men jeg føler at jeg ser ut som en transvestitt eller noe, og det er jeg jo så absolutt ikke. Jeg er så utrolig lei av bh med gel innlegg som blir kokvarme om sommeren og nærmest fryser på vinteren.

Noen som kan fortelle meg om jeg bør gjøre dette eller la være. Altså jeg skjønner at det er opp til meg, men hvis det hadde vært deg i min kropp, hva ville du gjort?

Svar med sitat
Gammel 2010-05-09, 18:51   #2 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard Det handler om dine følelser – do it ;)

Jeg synes absolutt det er noe du bør gjøre med tanke på at du har tenkt over dette i flere år. Det virker på meg ikke som at det er en beslutning som du vil gjenneomføre nettopp på grunn av noe tilfeldig. Om det er så at dette er et problem som du føler å ha lidd av, så tror jeg nok det kan være en idé å bruke av de pengene du har nå. Som du sier så er det ikke kjæresten din sitt valg, men derimot DITT. Jeg ville gjort det om du tror at det gjør deg lykkeligere
Lykke til!

Svar med sitat
Gammel 2011-05-03, 20:20   #3 (permalink)
Smulan
Guest
No Avatar

Smile Du vet hva som føles riktig for deg.

Jeg er også i 30 årene, faktisk i slutten av dem. Jeg har ønsket meg større bryster helt siden 16 års alderen. Jeg har vært gift, har barn og hatt flere kjærester etter at jeg ble skilt. Ingen andre enn jeg har klaget. Jeg er veldig lita, og slank, men har ganske kraftig benbygning, føler heller ikke at brystene passer til resten av meg. Passer inn i pene, feminine klær, bortsett fra at øverste del av kjoler og topper alltid blir for store! Det er nesten umulig å stappe bhen full nok for å fylle klærne. Dessuten ser det veldig unaturlig ut med innlegg i bhen.

Jeg har aldri hatt råd til å få implantater jeg heller, eller man kan si at i familiesituasjonen var det ingen av oss som ønsket å prioritere det. Nå er jeg skilt og barna er nesten voksne, så jeg bruker pengene på det jeg vil. Jeg har spart en stund nå, og endelig har jeg nok. Så nå har jeg bestemt meg. Jeg har, som du, tenkt lenge på dette, og nå føler jeg at det er veldig riktig. Jeg har surfet på internet og sett på forskjellige før og etter bilder. Jeg har i perioder vært i tvil, for det er mange typer pupper jeg slettes ikke ønsker meg. Hvis jeg et sekund føler at kirurgen ikke kan gi meg det jeg ønsker meg, så drar jeg hjem igjen.

Det som er viktig er at vi gjør dette for vår egen del, og ikke for noen andre. Vi har tenkt igjennom dette lenge, og vi er voksne nok til å bestemme over vår egen kropp. Jeg skal ikke si at du skal eller ikke skal, men gjør det du føler er riktig, og jeg er sikker på at både kjæresten din og andre rundt deg støtter deg.

Lykke til med avgjørelsen.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Hvordan skal jeg forholde meg etter en brystløftoperasjon? Siv Brystløft 3 2010-03-05 11:26
Skal jeg? Anne Fettsuging 0 2010-02-17 09:43

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:44.