Gå tilbake   Forum om kosmetiske inngrep & behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > BRYSTKIRURGI > Brystforstørrelse

Brystforstørrelse Forstørrelse av bysten med implantat...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2010-04-18, 21:53   #1 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Standard Stemmer BH-str med målestokkene?

Jeg lurer på om BH-størrelsen stemmer med de måletabellene som man for eksempel finner i Ellos? Jeg lurer på om jeg til tross for mine store implantat fortsatt bare har en B/C-cup?

Svar med sitat
Gammel 2010-04-25, 16:46   #2 (permalink)
Lise
Guest
No Avatar

Standard

Nei, det gjør de overhodet ikke! Ikke engang med naturlige bryst. Jeg skal for eksempel ha hatt 70D om jeg skulle gått ut fra tabellene, mens jeg i virkeligheten har 65H. Hvilke brystmål har du?

Svar med sitat
Gammel 2010-04-25, 17:32   #3 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard Føler at de er større.....

Jeg har 76 cm under brystene, men det jeg kommer frem til er at det er 15-16cm forskjell. Jeg vet ikke helt, men synes egentlig de ser større ut.

Svar med sitat
Gammel 2010-04-25, 17:42   #4 (permalink)
Lise
Guest
No Avatar

Standard Tror de er større altså ;)

Da tror jeg at du skal ha 70 rundt, for å gi støtte. Jeg har selv 72 under bysten, men trenger ikke mer enn 60/65 rundt. Når BHen er ny så skal man bare kunne feste de ytterste hakkene. Når man har brukt Bhen en stund så blir den mer tøyelig og man trenger da å flytte inn noen hakk. Det er også så at silikon trenger større størrelser enn naturlige bryst. Jeg er jo et eksempel på det som i følge tabellen ikke skal ha større enn D-cup, men hvor jeg i praksis faktisk har H eller I.

Om jeg skulle tippe så tror jeg at du ender opp med en 70E/F. Om du oppsøker en mer nisjet undertøysbutikk, for eksempel Triumph, så kan nok de hjelpe deg å finne riktige størrelser.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:47.