Gå tilbake   Forum om kosmetiske inngrep & behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > BRYSTKIRURGI > Brystforstørrelse

Brystforstørrelse Forstørrelse av bysten med implantat...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2010-04-18, 13:29   #1 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Question Hva mener han med at det ikke er mer plass?

Kirurgen jeg var hos sa at det ikke var plass til mer enn 385ml, men hva mener han egentlig med det? Jeg har jo lest om de som har lagt inn 800-900ml, hvordan får de plass da?
Noen som vet hva han egentlig mener?

Hilsen uerfaren brystønsker

Svar med sitat
Gammel 2010-04-18, 17:56   #2 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard Kommer an på brystene dine

Før jeg gjorde operasjonen hadde jeg en 70AAA, og ville legge inn 360ml, men kirurgen min valgte å legge inn 325ml, ettersom 360ml ikke passet min kropp. Han mente da at jeg ville få vondt i skuldrene og hodet osv. Den størrelsen man kan legge inn er bestemt av hvor mye hud og vev man har før operasjonen. Jeg tror at det er sånn at de som får 800-900ml kanskje har større bryst i utgangspunktet, eller at de kanskje har lagt inn operasjoner tidligere og dermed kan legge til ekstra ml. Håper svaret mitt kunne hjelpe

Lykke til!

Svar med sitat
Gammel 2010-04-18, 21:29   #3 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard Det er ikke alle som kan det

Slik jeg ser det så er det veldig spesielt å gjøre så store forstørringer bare på en operasjon. Jeg kjenner ei som gjorde 800ml på en operasjon. Jeg selv har gjort to ulike operasjoner. Det er nemlig slik at det er vanskelig å finne en plastikkirurg som ønsker å gjøre en såpass stor forstørrelse. Hun jeg kjenner måtte faktisk reise til utlandet for å få forstørrelse fra en a-kup til en dd/e-kup. Resultatet hennes ble veldig fint og brystvortene ble satt på ”riktig” plass. Du kan jo forsøke å google litt info om det (jeg vet ikke helt hvor hun var, eller hvordan hun fikk informasjonen).
Håper du finner ut av det

Svar med sitat
Gammel 2010-04-18, 21:38   #4 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Smile Takker

Tusen takk for svarene begge to. Jeg får forsøke å søke mer på nettet, og håpe på at jeg finner ut av det etter hvert. Ellers så kan jeg jo spørre kirurgen min om han kanskje har noen tips. Ikke sikkert han vil svare på sånt, vil vel at jeg skal operere meg der. Men går jo å forsøke i allefall

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:53.