Gå tilbake   Forum om kosmetiske inngrep & behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > BRYSTKIRURGI > Brystforstørrelse

Brystforstørrelse Forstørrelse av bysten med implantat...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2010-06-24, 17:25   #11 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Standard

Jeg er 23, og har ingen barn, kommer sikkert til å få det en dag, men den tid den sorg Silikon eller ikke, de kommer til å forandre seg etter at man har fått barn uansett! Jeg var borte fra jobb i 2 uker. Hadde litt smerter i 2 dager, tok ikke smertestillende.. Så har jeg bare vært litt øm, som har blitt bedre hver dag! Å begynne på jobb har ikke vært noe problem, ikke vondt eller noe, håper bare ikke det har ødelagt for det permanente utseende av "de", da jeg har et ganske fysisk krevende arbeid, med endel løft, armbevegelser og mye gåing, men det har jo ikke vært vondt uansett hva jeg har gjort da, så håper det går fint!
Tok på fornebuklinikken i Oslo! Arret mitt er under brystet, veldig smalt, tror det syns lite når det har grodd helt ferdig!

Svar med sitat
Gammel 2010-06-24, 17:30   #12 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard

hvor lenge planlegger du fri da?
Så jeg skreiv litt rart, mente at jeg hadde bare vondt i 2 dager etter operasjon, ikke 2 dager etter at jeg begynte å jobbe hehe..

Svar med sitat
Gammel 2010-06-25, 22:10   #13 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard

Så koslig med svar!! Jeg har i utg punktet lagt opp te 3 uker fri, ska jeg gro så ska jeg gro. Årets sommerferie blir sofa/senge sliting og pleie av nye pupper :-)) har oxo fysisk arb så jeg tar ingen sjanser. Men tenker sykt på det med str og hva jeg tenker men er om protese skykke...må ha tanker om det å.....

Svar med sitat
Gammel 2010-06-27, 12:00   #14 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard

3 uker høres jo veldig bra ut da. Er jo veldig forskjell på folk også hvor vondt de får..
Jepp, du får ha lykke til

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Resultat og val av klinikk Shiine Brystforstørrelse 3 2010-02-28 14:30

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:37.