Gå tilbake   Forum om kosmetiske inngrep & behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > BRYSTKIRURGI > Brystforstørrelse

Brystforstørrelse Forstørrelse av bysten med implantat...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2010-03-28, 13:26   #1 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Standard Når får man følelsen tilbake?

Det har nå gått tre måneder siden jeg gjorde min brystoperasjon, men jeg har fortsatt ikke fått følelsen fullt tilbake. Jeg kjenner litt mer enn det jeg gjorde helt i begynnelsen, men har fortsatt ikke fått så mye følelse som jeg ønsker… Hva er erfaringen til dere andre som har gjort brystløft eller lagt inn innlegg?

Håper noen har erfaringer å dele med meg!

Turi

Svar med sitat
Gammel 2010-03-28, 13:38   #2 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Smile noen får det på den måten

Kan dessverre ikke svare på ditt spørsmål. Men jeg vet om andre som har mistet følelsen i flere måneder, og også andre i flere år..
Jeg tror nok bare du må gi tiden til hjelp. Håper det ordner seg for deg snart

Svar med sitat
Gammel 2010-03-28, 20:20   #3 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Wink man blir vant med det

Hei! Jeg har ikke gjort et brystløft, men bare forstørret. Det er 10 måneder siden, og jeg har dessverre ikke fått så mye følelse. Jeg kjenner litt, men ikke engang så mye som halvparten av det jeg gjorde før operasjonen. Jeg har hørt om andre som har det på samme måten, og regner meg at det for meg kan ta lengre enn 1 år om jeg i det hele tatt får følelsen helt tilbake.. I begynnelsen synes jeg det var ekkelt, og det var noe som bekymret meg, men nå har jeg vendt meg med det

Klem fra Ida

Svar med sitat
Gammel 2010-03-28, 21:04   #4 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Smile Ingen følelse enda...

Nå er det 2-3 måneder siden jeg opererte meg, og jeg har fortsatt ikke fått tilbake følelsen etter brystreduksjonen. Brystvortene kjenner jeg overhodet ingenting til, kjenner litt mer langs de vertikale snittene, eller det er så lite at jeg vet ikke om det er nevneverdig. Det er i allefall på gang. Jeg bryr meg ikke så mye om det, det er jo trossalt ikke så lenge siden jeg gjorde operasjonen..

Svar med sitat
Gammel 2010-03-28, 23:22   #5 (permalink)
charlotte
Guest
No Avatar

Standard 1 år er vanlig

Jeg tror det er vanlig å si at det tar opp til ett år før man vet om man kommer til å få tilbake følelsen eller ikke. Med meg tok det faktisk opp mot to år.. OG jeg tror om man ikke har fått tilbake følelsen etter det så er det stor sannsynlighet for at den ikke kommer tilbake i det hele tatt.. Du kan vel vente til det har gått 1 år før du begynner å bekymre deg

Håper det går bra med deg!

Svar med sitat
Gammel 2010-03-29, 17:49   #6 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard Forskjell på de to brystene

På det ene brystet fikk jeg tilbake følelsen etter bare noen dager, men på det andre har jeg fortsatt ikke fått tilbake følelsen enda. Det brystet skiller seg litt ut fra det andre med at brystvorten også henger litt mer ned på det brystet. I dag er det ca 4 måneder siden operasjonen.

Marita

Svar med sitat
Gammel 2010-03-31, 19:08   #7 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Smile Tålmodighet er vel hjelpen ;)

Jeg hadde overhodet innen følelse i brystvortene de første 3 månedene etter jeg gjorde min brystløftoperasjon. Jeg hadde derimot en pirrende følelse på ryggen på motsatt side av venstre bryst. Jeg tolker det som at det begynner å skje noe
Det er bare å ha tålmodighet og vente å se Lykke til!

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:23.