|
|||||||
| Brystforstørrelse Forstørrelse av bysten med implantat... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Til dere som har tatt brystforstørrelse, jeg lurer på hvordan selvbildet deres var før og etter brystforstørrelsen. Var det så at dere hadde dårlig selvbilde på grunn av brystene deres? Jeg har tenkt å operere meg, og da vil jeg ha 75C (har i dag 70A). Skulle bare ønsket at noen delte litt erfaringer med meg
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
|
Jeg var aldri direkte misfornøyd med mine bryst før jeg fikk barn, men etter at jeg ammet i 10 mnd så følte jeg ikke at det var særlig med bryster igjen. Det føltes som om alt forsvant. Mens jeg gikk gravid og ammet hadde jeg en D-cup, og når jeg var ferdig med ammingen hadde jeg bare A-cup.. Dessuten så gikk det ikke å pushe opp det lille som var igjen, det var bare løshud der
jeg var ikke mer enn 19 år den gangen, og følte at mine bryst var verre en bestemoren min sine. Så det gjorde at jeg hadde dårlig selvbilde da! Jeg fikk brystene operert og har aldri angret et sekund ![]() Tonje |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Guest
|
Jeg hadde ikke akkurat dårlig selvtillit, men det irriterte meg at brystene mine forsvant når jeg hadde ammet mine barn.. Tidligere hadde jeg ganske så fyldige bryst, men de ble bare helt borte etter ammingen. I begynnelsen etter operasjonen angret jeg faktisk litt, jeg synes at brystene var FOR store, de føltes ut som de kjempene. Men i dag er jeg fornøyd med dem, og er glad jeg gjorde brystforstørrelsen
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Guest
|
Jeg opererte meg for to uker siden, og er den beste beslutningen jeg noensinne har gjort. Før operasjonen var jeg helt flat... det var så ille at jeg ikke ville vise meg i garderoben på trening eller fremfor kjæresten min. Så jeg hadde virkelig dårlig selvbilde på grunn av strykebrettene mine. Nå bare etter to uker føler jeg meg for første gang kvinnelig – sexy og totalt forandret – en herlig følelse
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:30.

jeg var ikke mer enn 19 år den gangen, og følte at mine bryst var verre en bestemoren min sine. Så det gjorde at jeg hadde dårlig selvbilde da! Jeg fikk brystene operert og har aldri angret et sekund 
Linjærmodus