Gå tilbake   Forum om kosmetiske inngrep & behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > BRYSTKIRURGI > Brystforstørrelse

Brystforstørrelse Forstørrelse av bysten med implantat...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2009-10-16, 23:42   #1 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Smile Jeg har tatt silikon og er superfornøyd!

Jeg vil bare dele litt med dere alle sammen her inne om min operasjon.

Jeg har lenge ønsket meg større bryster og hadde en liten B. Er ganske slank til vanlig så fra naturens side har jeg hatt ganske små. Men tilslutt tok jeg motet til meg og kontaktet en kirurg. Fikk en time til konsultasjon og fikk da masse info. Vi ble sammen enige og størrelse på profil etter jeg hadde forklart hva jeg ønsker. Og det var en stor C.

Operasjonen ble gjennomført og jeg var superfornøyd med en gang etterpå. Det gjorte ikke så vondt som jeg hadde trodd. Tok smertestillende første dagen, men etter det gikk det greit.

Etter 1 mnd var ting som før, og nå elsker jeg mine nye helt perfekte pupper. Så dersom dere vurderer å gjøre det og er friske jenter så hopp i det.

Det skal mye til for at det går galt. men husk at størrelsen har mye å si. Ikke velg for store. da er sjansen større for komplikasjoner.

Svar med sitat
Gammel 2010-01-20, 13:11   #2 (permalink)
LitenPupp
Guest
No Avatar

Standard Vurderer også forstørre brystene mine

Så bra å høre at du er fornøyd med din operasjon, jeg vurderer nemlig også å operere meg. Jeg har i dag en A-cup og ønsker meg egentlig veeeeeeldig mye større pupper, hadde tenkt meg en C/C+. Men du sier at man ikke bør ta så altfor store? Hmm, mye å tenke på her... Gjorde du din operasjon i Norge?

Svar med sitat
Gammel 2011-03-18, 22:03   #3 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Smile Operert for tre dager siden

Vil også dele mine erfaringer med dere som også tenker tanken med å få større pupper. Jeg hadde en liten B og har også i mange år ønsket større og finere form. Det er viktig å tenke lenge på denne avgjørelsen siden du faktisk skal ha de der resten av livet(om alt går som det skal) Jeg operert for tre dager siden og la inn 280cc. Dette ble da en stor C i H&M bh'er i hvert fall. Er veldig fornøyd allerede selv om det fortsatt er veldig hovent. Smertene har begynt å roe seg nå. Har ikke hatt veldig vondt utenom når jeg reiste meg eller la meg ned. Måtte ha hjelp til å reise meg fra sengen f.eks. Hørt det er mange som trenger mye mer hjelp til å f.eks gå på do og dusje, men dette klarte jeg fint selv. Litt plundrete å vaske seg under armene, men det går om du tar det rolig og forsiktig. Etter første dusj følte jeg meg ikke så veldig bra. Ble litt kvalm og svimmel pga det ble litt vondt så måtte legge meg ned litt etter dette. Men nå er alt veldig bra og venter bare på at hevelsene skal gå ned. Ble operert på Drammen Privat Sykehus og er veldig fornøyd med det. Utrolig bra behandling både før og etter operasjonen.

Men som sagt i første innlegg, teller str masse. Tror jeg hadde hatt vondere om jeg hadde lagt inn mer. Jeg la under muskelen siden jeg er ganske slank og ikke hadde så masse fra før. er 173 og veier 63kg. Anbefaler max 300 til de som har lik str på kroppen som meg.

Svar med sitat
Gammel 2011-06-13, 20:11   #4 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Medlem siden: Jun 2011
Meldinger: 1
CindyD is on a distinguished road
Standard

hei hei.

så utrolig bra at dere er fornøyde
har selv bestemt meg, men valg av klinikk og Dr. er det litt værre med!! hvilken klinikk ble du operert på
CindyD er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:05.