Gå tilbake   Forum om plastisk kirurgi & kosmetiske behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > BRYSTKIRURGI > Brystforstørrelse

Brystforstørrelse Forstørrelse av bysten med implantat...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2010-02-10, 10:48   #1 (permalink)
Blondie
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Wink Brystforstørrelser i Trondheim??

Hei, jeg skal operere meg og bor utenfor Trondheim. Er det noen som operert seg i Trondheim som har en kirurg å anbefale?

Svar med sitat
Gammel 2010-10-09, 11:20   #2 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard

Lenge siden du skrev her, mulig du er operert nå. Jeg lot meg operere på klinikk stokkan i tr.heim for 6 uker siden. Kan vel ikke si annet enn at kirurgen var meget dyktig. Jeg var veldig redd for at brysta sku bli for stor, at jeg ikke ville ha en D cup. Kirurgen sa at han ikke opererte inn så store proteser- det ville ikke blitt bra på meg sa han. Da måtte jeg dratt en annen plass. Men jeg var å prøvde bhèr her for leden, noe som resulterte i en liten deppings. Jeg måtte jo ha D. Føler at puppene er gigant meloner og angrer litt nå. Men kirurgen var dyktig Han heter evjen. Men han har vel ikke helt klart bh str slik som de faktisk er...teit å henge seg opp i bokstaver, men ville jo ha 75C og har 70D.....

Svar med sitat
Gammel 2010-12-01, 14:58   #3 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Smile "Bh-eksperten"

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrerte Vis post
Lenge siden du skrev her, mulig du er operert nå. Jeg lot meg operere på klinikk stokkan i tr.heim for 6 uker siden. Kan vel ikke si annet enn at kirurgen var meget dyktig. Jeg var veldig redd for at brysta sku bli for stor, at jeg ikke ville ha en D cup. Kirurgen sa at han ikke opererte inn så store proteser- det ville ikke blitt bra på meg sa han. Da måtte jeg dratt en annen plass. Men jeg var å prøvde bhèr her for leden, noe som resulterte i en liten deppings. Jeg måtte jo ha D. Føler at puppene er gigant meloner og angrer litt nå. Men kirurgen var dyktig Han heter evjen. Men han har vel ikke helt klart bh str slik som de faktisk er...teit å henge seg opp i bokstaver, men ville jo ha 75C og har 70D.....
70D er nabostørrelsen til 75C, dvs de har eksakt like stor cup, men forskjellig omkrets. Når omkretsen rundt, tallet, er mindre, heter cupstørrelsen en bokstav større. Så du er en 75C, bortsett fra at du ikke er 75 rundt. Så tror du må lese litt om bh-størrelser før du skylder på kirurgen som ga deg nøyaktig det du ville ha. Legen kan forandre cup-størrelse, men ikke omkretsen din, så å gjøre deg til 75 i omkrets er kun du selv som kan gjøre - ved å spise deg tykkere. Hadde du fått 70C i størrelse hadde dette tilsvart 75B. Søk litt på google om bh-størrelser og såkalte nabostørrelser, så lærer du deg dette.

Hilsen en som er operert selv (i Trondheim), og trodde hun var en 75B før operasjonen, men fikk målt seg og var 65D - to like store cuper, men forskjellig omkrets. Er nå en 65F/G, eller 70F/E, eller 75E/D om du vil - cupmessig.

Svar med sitat
Gammel 2011-01-03, 15:35   #4 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard

Jeg er operert i trondheim. er meget fornøyd med resultaet.!! Angrer ikke et gram :-)) Var litt skeptisk til str en stund etter jeg var operert, men nå blir jeg bare mer fornøyd. Ikke et gram for mye :-))

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:26.