|
|||||||
| Brystforstørrelse Forstørrelse av bysten med implantat... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hallo, jeg skal reise til Thailand i påsken og vurdere å ta min brystforstørrelse der. Det er jo så mye billigere enn her hjemme. Det var noen som sa at jeg ikke burde gjøre det der, men heller dra til Polen. Er det noen som har erfaring? Gjerne fra begge stedene. Thailand er jo så greit siden jeg skal dit likevel, og kommer jo til å slappe av resten av ferien.
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
|
Hei,
Jeg gjorde min operasjon i Thailand og har ikke hatt noen komplikasjoner i det hele tatt. Jeg er storfornøyd med resultatet: De er veldig flinke der, og kvaliteten på utstyret og klinikkene føltes veldig luksuriøst og bra. Ikke bare det, men prisen er jo bare halvparten av den man betaler hjemme. Jeg anbefaler virkelig at du gjør operasjonen der. Jeg hadde innhentet en hel del informasjon på norsk før jeg reiste dit. Ellers så tok jeg de forhåndsregler som ble gikk, blant annet at jeg var veldig nøye med å dekke til brystene i solen, og forsiktig med bading. Jeg er veldig fornøyd, og det tror jeg du også blir
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Guest
|
Selv har jeg tatt brystforstørrelse og løft i Budapest og valgte da Budapest Klinikken AS. Var på forhånd noe skeptisk, og var svært usikker før jeg valgte og ta steget ut. For mitt vedkommende var prisen selvfølgelig avgjørende, samtidig som jeg ønsket og reise bort og gjøre dette. (litt enklere med tanke på barn, og hvile i etterytid) Prisen var svært hyggelig og jeg betalte 25.000 for både løft og forstørrelse med implantater.
![]() Jeg kan trygt anbefale Budapest klininikken til alle som er i tvil. Kontoret i Norge og oppleget i Budapest var svæt gjennomført, og kirurgene og selve klinikken i Budapest var fantastisk. Ble hentet på flyplassen og fikk personlig oppfølging hele veien, og Agi som var den som fulgte meg i Budapest er bare fantastisk. Standarden på sykehuset går nok Norske sykehus en høy gang, og jeg hadde aldri kunne forestillt meg et så bra resultat. Et annet viktig moment er at de har norske sykepleiere og leger på kontoret her i Norge, noe som gjorde dette til et godt og solid valg. |
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:26.

Linjærmodus