Gå tilbake   Forum om plastisk kirurgi & kosmetiske behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > BRYSTKIRURGI > Brystforstørrelse

Brystforstørrelse Forstørrelse av bysten med implantat...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2010-02-07, 21:52   #1 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Medlem siden: Feb 2010
Meldinger: 1
Shiine is on a distinguished road
Standard Resultat og val av klinikk

Hej!

Jag har varit väldigt aktiv på den motsvarande svenska sidan plastikkirurgiforum.se vilket verkar vara lite mer populär än den norska varianten.

Det jag uppskattar mest med den sidan är diskussionerna om vilken klinik de har använt og erfarenheter kring kliniken samt bilder på för og efter operationen. Rekomenderar starkt att gå in där så ni kan få en inblick i hur olika storlekar kan se ut på din kropp!!

Jag bor nu i Norge og letar efter en klinik där jag kan operera mina bröst, så det vore väldigt fint om vi kunde starta en tråd där vi ger varandra tips om olika kliniker vi har opererat oss på, priser og resultat!

Hoppas ni är med mig

Shiine er offline  
Svar med sitat
Gammel 2010-02-18, 19:32   #2 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Standard Det här bör du veta - oseriös sajt

På flera forum och sajter finns den här informationen om

Plastikkirurgiforum.se

--------------------------------------------------------------------------------

Jag har fått reda på att plastikkirurgiforum.se ägs av ett Lehmann communication Ab 556719-3890 och dom skickar falska fakturor till företag. Patrik Mattias Lehmann Larsen och Christl Mariette Lehmann äger Lehmann communication AB. Mattias och Mariette bor i London Summerley Street Wadsworth SW18, 4EX London GB och dom har tel 0044-(0)20-89473252 . Jag tycker att det är skit dåligt att dom driver plastikkirurgiforum.se. Min sambos företag fick en falsk faktura och han polisanmälde det. Han ringde och frågade hur det gick berättade polisen det här för han. Tror att många fler tycker det här är viktigt. Förklarar ju också varför plastikkirurgiforum.se har så skit dålig koll på inläggen och inga moderatorer. I Sverige har Mariette Lehmann Sergelsvägen 14 A och 040-981034 och 070-527867.

Mycket oseriöst tycker jag.

Svar med sitat
Gammel 2010-02-28, 11:12   #3 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Wink Mine erfaringer

Hei Shiine!
Jeg forstørret brystene mine for snart 1 ½ måned siden på Aviva Helse i Oslo. Jeg har vært fornøyd med personalet og legen min der fra dag 1. Konsultasjonen gikk over all forventning, og legen var utrolig flink til å forklare å komme med råd og anbefalninger. Jeg ønsket i utgangspunktet 500 g, etter det jeg hadde lest på nettet. Men etter å ha vært på konsultasjon forstod jeg at det ville blitt for mye for meg.. endte til slutt opp med 350 gram. Jeg hadde litt bryster fra før av. Til nå har det gått veldig bra med meg. De verste smertene eller kanskje jeg skal kalle det ubehag var ei uke etterpå, etter det har det bare gått bedre og bedre, og nå kjenner jeg ingenting til det. Har heldigvis ikke fått noe strekkmerker, noe jeg var redd for før operasjonen.

Koselig å få dele mine erfarninger, jeg gleder meg til å lese hvordan dere der ute har opplevd det

Hilsen elin

Svar med sitat
Gammel 2010-02-28, 13:30   #4 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Smile Nobel Clinic

Hei dere,

Jeg skal operere meg på Nobel Clinic Oslo mandag om to uker. Jeg kjenner at nervøsiteten nærmer seg Jeg lurer mye på hvordan resultatet blir og hvordan det føles i tiden etter operasjonen. Jeg har fått brev om at jeg kan komme å hente medisinene i neste uke, er forresten medisinene noe som inngår i prisen? Jeg har ikke sett så nøye etter i papirene, kanskje det står der egentlig.. Hvor mye har dere andre tatt? Jeg får noe mellom 220-250 gram. Legen mente at det ville passe min kropp best.
Fint om vi kan dele litt erfaring om hvordan dere følte det den første tiden etter, om det er visse forhåndsregler man må ta osv.

Jeg gleder meg!

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:26.