Gå tilbake   Forum om plastisk kirurgi & kosmetiske behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > BRYSTKIRURGI > Areolaplastikk

Areolaplastikk Plastikkirurgisk forminskning av det pigmenterte området rundt brystvorten...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2010-10-23, 22:41   #1 (permalink)
Lina
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Unhappy Alt for stort brunt område rundt brystvorten :(

Hei,
Jeg er jente på 23 år som vurderer areolaplastikk. Jeg vil gjerne så redusere areola (det brune området rundt brystvorten) fordi jeg føler at det er alt for fremtredene i forhold til mine små bryster. (B-cup). Jeg føler meg ukomfortabel når jeg er naken sammen med noen av det motsatte kjønn og skulle så gjerne redusert dette området for å få bedre selvtillitt.....

Er det noen her som har utført en slik operasjon? Vil gjerne høre fra dere Kanskje det er noen andre i min situasjon som vil dele sine tanker og erfaringer med meg.

Mvh Lina

Svar med sitat
Gammel 2010-10-24, 23:29   #2 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard

Så rart å gå inn på denne siden og det første jeg ser er noen som sliter med det samme som meg!! Jeg er ikke fornøyd med mine bryster. Jeg blir trist nå jeg ser på brystvortene og det store området rundt Visste egentlig ikke at det var mulig å utføre areolaplastikk jeg?? Slenger meg på her og håper at noen kaan dele sine erfaringer!!

Svar med sitat
Gammel 2011-03-10, 13:50   #3 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard

Ja det er mulig å operere dem mindre. Oppsøk en plastikkirurgi og de kan hjelpe dere videre.

Svar med sitat
Gammel 2011-03-19, 18:27   #4 (permalink)
Lina
Guest
No Avatar

Standard

Har du fått utført en slik operasjon?

Lurer veldig på hvordan resultatet vil bli i ettertid....om det blir veldig synlig at man har fjernet deler av dette området? vil jo ikke det heller!! Mye smerter??

Svar med sitat
Gammel 2012-03-22, 09:20   #5 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard hei

hei, jeg sliter med akkuratt det samme. har oppsøkt en plastisk kirurg. han sa at det er ingen problem å utføre denne opperasjonen. men jeg er i stor tvil om jeg og har lyst til å utføre dette pga av arret. man kan være heldig å få et lite synlig arr eller man kan være veldig uheldig å få et veldig synlig arr. skal til syden i sommer. og har liksom heller ikke lyst at folk skal se at jeg har utført denne opperasjonen, jeg ser liksom ikke poenget i å gjøre det da.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:20.