|
|||||||
| Ansiktskonturering Forsterking av kinnbein, hake og kjeveben - eller leppeforstørring gjennom injeksjoner av vevsfillers og fettinjeksjoner... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Er det noen her ute som har tatt Restylane?
Jeg har lenge tenkt å fylle litt i overleppen, men er redd for å bli hoven slik at jeg ser ut som å ha vært i slåsskamp. Er det noen som har erfaring med restylane, og som har fått sprøytet det inn? Har hørt om at noen reagerer på det. Ewa |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
|
Jeg skulle tenkt meg å prøve restylane, men jeg er ikke sikker på om resultatet blir så mye bedre enn det det var før.
Jeg har ganske så liten munn og kunne tenkt meg å fått store, volumfylte lepper. Hva skjer om jeg ikke er fornøyd etterpå, finnes det noen mulighet å få gjort om hele greia. Vil jeg selv måtte betale det eller har man en viss angrefrist? |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Guest
|
Jeg tror at det kommer an på hvor mye du ønsker å ta. Men det er jo bare å forklare kirurgen din at du ønsker veldig store. Så vet nok han/hun hva som er best for deg.
Normalt vet jeg at leppeforstørrelse som varierer fra 0,5 til 1 ml gir ganske så god forstørrelse. Det jeg fikk opplyst var at man vanligvis betaler sprøyte for sprøyte. Det betyr at om man ikke er fornøyd og ønsker å fylle på med en sprøyte til vil man måtte betale for en ekstra. Du vet vel at stoffet forsvinner etter en stund, og at man derfor må påfylle en gang. Dette er jo bare en midlertidig løsning. Permanente løsninger finnes også. Men da kan det oppstå visse vanskligheter med at fettet ikke fester seg, og noen ganger blir det klumpete. |
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Guest
|
Jeg har tatt restylane flere ganger, og er kjempefornøyd, men det er trøttandes med hovenheten og blåmerker den første uka hver gang, ser jo litt gakk,gakk aktig ut den første mnd. men såblir det fint. Har vudert permanent filler da jeg har utrolig liten munn i utgangspunktet. De som ikke vet at jeg har filler kan ikke se eller tenke seg det, dA DET ER NORMALT.
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Junior Member
Medlem siden: Nov 2011
Meldinger: 1
![]() |
Jeg bare kom på bare å finne ut.
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Junior Member
Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 4
![]() |
Sitat:
|
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:17.

Linjærmodus