God formiddag
Det er godt å kunne dele erfaringene sine med mennesker som er i samme båt. Er veldig takknemlig for svarene her inne! Tusen takk!
Den opplevelsen du beskriver kjenner jeg meg så godt igjen i. Jeg skammer meg også veldig over størrelsen på brystene mine. Har ikke lenger lyst til å få den følelsen når jeg møter mennesker.
Min mann har heldigvis støttet meg hele veien og selv om han mener jeg ikke trenger å ta en slik operasjon så skjønner han hvorfor jeg vil gjøre det. Det syntes jeg er så godt.
Er nok litt redd for hva mennesker rundt meg vil tenke, eks på jobb, foreldre i barnehage og skole osv, og derfor vil jeg nok ikke gjøre den største endringen. Tror jeg har bestemt meg for en stor B-cup. Jeg ønsker jo å finne en størrelse som jeg vil føle meg komfortabel med i hverdagen.
Når det gjelder blåmerker og hovenhet i ettertid tror jeg det er vanlig at det meste forsvinner etter en månedstid?? Det blir vel mindre synlig, gulaktig etter 2-3 uker tror jeg. Ved komplikasjoner og blødninger tar det vel lenger tid før blåmerkene forsvinner. Jeg mener at arrene skal tildekkes 6-12 mnd etter operasjonen pga sollys også jeg. Stemmer dette? Hvordan blir det med bading, da? Kan man bruke bikini/ badedrakt eller må man bruke sports-bh?
Tanken har egentlig aldri slått meg om at jeg kan få brystforstørrelsen dekket. Siden jeg har "litt" bryst så må jeg vel stå for utgiftene selv. Har litt fri til uka og da skal jeg sette meg ned å søke litt etter
klinikk,
kirurg og pris!
Ha en fortsatt god søndag